Dark Light

Garanti Ve İade Şartları

Garanti Şartları

Arızalı ürün tamir veya değişim süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır.

Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden itibaren ilk 7 (Yedi) gün içerisinde ürünü hiç kullanmadan arızalanmış veya kutudan arızalı çıkmış ise; Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün tarafımıza ulaştırıldıktan sonra, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası teknik servisçe onaylanmalıdır.

Teknik servis arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol eder, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürünün tarafımıza faturası, tüm ek, ilave donanımlarıyla beraber ve orjinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir.

Bu süreçteki arızalı ürünün MÜŞTERİDEN-BİZE ULAŞIM bedeli tarafımızca karşılanacak olup, TEKNİK SERVİSTEN- MÜŞTERİYE ULAŞIM bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli tarafımızca yapılacağından, gönderinin anlaşmalı olduğumuz firma tarafından ulaştırılması halinde ürün teknik servisimizce kabul edilecektir. Aksi halde ürün müşteriye iade edilmek üzere lojistik firmasına geri verilecektir.

Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden 7 (yedi) günün ardından veya normal garanti sürecinde arızalanmış ise; Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürünün kabul edilmesinin ardından, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası teknik servisimizce onaylanmalıdır. Teknik servisimizce arızalı olduğu tespit edilen ürün; onarım veya değişim yapılmak üzere ulaştırılır. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürün tarafımıza faturası ile beraber gönderilmeli, arızalı ürün yanında herhangi bir aksesuar gönderilmemelidir. Bu süreç ilgili yasada da belirtildiği gibi minimum 10 (On) ila maksimum 30 (Otuz) gün sürebilmektedir.

Sipariş İptali

Siparişinizi kargolama sürecine girmeden önce iptal etmek için “siparis@velos.com.tr ” adresine  sipariş iptal talebinizi yapabilirsiniz. Bu şekilde siparişinizi iptal etmeniz halinde siparişinizden herhangi bir kesinti gerçekleşmeden sipariş tutarınız alışverişi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartınıza iade edilecektir.

Kargolama sürecine girmiş siparişlerinizin iptali halinde kargonun tarafına ulaşması durumunda kargo kabul etmeyerek kargonun tarafımıza geri dönmesini sağlayabilirsiniz. Bu şekilde iptal işlemine giren siparişlerinize ait tutar alışverişi gerçekleştirdiğiniz kredi kartınıza kargo tutarı düşülerek iade edilecektir.

İade Şartları

Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iade ödemesi, alışveriş yapılan karta yapılmaktadır, başka bir karta veya nakit olarak iade yapılamamaktadır. Kredi kartlarına yapılan iadeler, velos.com.tr’un talimatından sonra, bankaya bağlı olarak 1-3 hafta içerisinde kart hesabınıza geçmektedir.

Ürünün kutudan arızalı veya hasarlı olarak çıkması ile ilgili lütfen Garanti Şartları bölümünü okuyunuz. Ürünün hasarsız ve kusursuz olarak müşterinin eline ulaşması ardından yapılan iadelerde MÜŞTERİDEN-BİZE kargo ücreti müşteri tarafından ödenmelidir. Bu durumda ürünün alıcı ödemeli olarak tarafımıza gönderilmesi halinde ürün kabul edilmeyecektir.

Ürün iade talebi ile elimize ulaşmasının ardından alışveriş yapılan kredi kartına, alışveriş sırasında kesin kargo ücreti haricindeki ürün tutarı iade edilecektir. Kargo dahil satışlar için tüm tutar iade edilecektir. İade tutar, ancak alışverişin gerçekleştirildiği kredi kartına iade edilebilir. Farklı herhangi bir kredi kartına veya nakit olarak iade edilemez.

Ücret iadesi ile ilgili lütfen Ücret İadesi bölümünü okuyunuz.

Ücret İadesi

Göndermiş olduğumuz üründe herhangi bir hata, yanlışlık veya bozukluk yoksa, ambalajı açılmadan, bir hafta içinde size gönderdiğimiz şekilde bize geri gönderirseniz, ürün iadeniz kabul edilebilir.

Siparişin üzerinden 1 haftayı aşan sürede ürün iadesi kabul edilmemektedir.

Kırık hasarlı, yanlış veya eksik ürün gibi iadeler kurye kapınızdayken tutanak tutulduğu takdirde kabul edilecektir. Kargo şirketinden paketi teslim aldığınıza dair imza, ürünü hasarsız ve doğru teslim aldığınızı belirten bir imzadır. Teslim aldığınıza dair imzayı attığınız andan itibaren kargo şirketi görevini tamamlamış sayılacaktır. Bu nedenle kurye kapıdayken paketi açıp, kontrol ediniz.

Kurumlar tarafından satılan ürünlerin iade faturaları, kişilere kesilmiş olan faturaların orijinalleri olmadan ürün iadesi kabul edilmemektedir.

İade edilen ürün bedelleri ürün elimize ulaştıktan sonra size iade edilir. Ürün bedelinin hesabınıza geçmesi çalıştığınız bankaya göre değişmektedir, bu süreye bizim müdahale etme hakkımız yoktur.

Sorunsuz teslim edilen ürünlerin iade kargo ücreti alıcıya, diğer durumlarda bize aittir.